6

اهمیت تولید برای دانشجویان در کلاس درس تبیین شود

[ad_1]

ایسنا/ مرد یکی از اعضای هیات علمی علوم سیاسی دانشگاه پیام نور شیراز با تاکید بر اینکه اهمیت تولید باید در کلاس درس برای دانشجویان تبیین شود، گفت: دانشجویان باید تشویق شوند تا به سمت تولید و رونق تولید بروند.

محمدرضا رنجبر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره نقش دانشگاه در جلب مشارکت مردم برای دستیابی به جهش در تولید، اظهار کرد: دانشگاه به عنوان یک مکان علمی با موضوعات و روش های علمی باید جوانان و دانشجویان را به سمتی سوق دهد. بخش تولید “.

وی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در مقوله جهش علم و تولید، گفت: دانشگاه یک مرکز علمی است و دنیا بر اساس علم پیش می رود. مقام معظم رهبری در این زمینه دستورات زیادی داده اند.

رنجبر با اشاره به بحث جهاد تبیینی بیان کرد: باید دانش آموزان را به سمت تولید و رونق تولید تشویق کرد تا انشاالله کشور به اوج برسد و در واقع جهاد تبیینی است.

وی با نقل حدیث «العلم سلطان» امیرالمومنین (ع) فرمود: علم حجت است. در دنیای امروز اگرچه ابرقدرت ها از علم به صورت سلبی استفاده می کنند، اما ما به عنوان جبهه حق و جبهه اسلام می توانیم دانش آموزان را با روش های علمی آشنا کنیم که از طریق علم قدرت تولید می کند و سپس تولید ثروت می کند که در نهایت باعث سربلندی ایران و اسلام می شود. بودن

رنجبر افزود: آنچه باعث رونق اقتصاد یک کشور می شود تولید آن است یعنی اگر می خواهیم اقتصاد رشد کند و جلو برود باید برای تولید ارزش قائل شویم.

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور شیراز تصریح کرد: اگر چرخه تولید سالم، صحیح و علمی باشد قطعا به نفع کشور خواهد بود. رشد کشورهای توسعه یافته به دلیل اهمیت تولید است.

رنجبر تصریح کرد: در واقع اهمیت تولید باید در کلاس های درس برای دانش آموزان تبیین شود. اگر دانشجویان ایرانی و مسلمان می خواهند کشورشان حرفی برای گفتن به دنیا داشته باشد، باید در این زمینه تلاش کنند. چرا که انقلاب اسلامی ما این شعار را که «راه جدیدی برای بشریت می‌توان گشود» را در تابلوی خود قرار داد.

انتهای پیام

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا