8

درخشش ابدی یک ظرف پاک؛ روایت کمپین پاکشوما برای سری ایترنال ماشین ظرفشویی دی‌ام برد

[ad_1]

کمپین “درخشش ابدی یک ظرف تمیز” برند پاکشوما با الهام از نام فیلمی به همین نام و با هدف اطلاع رسانی به مشتریان در مورد ماشین ظرفشویی سری Eternal و ارتقای جایگاه این برند از 10 مهر تا 25 آبان طراحی شده است. به گفته این برند پیام کمپین پاکشوما به مخاطبان نشان دادن قدرت شستشو بدون آسیب رساندن به ظروف در طولانی مدت و حفظ درخشندگی و کیفیت ظروف است.

به گزارش DM Bird، کمپین اخیر پاکشوما با شعار “درخشش ابدی یک ظرف تمیز” در مورد معرفی طیف همیشگی ماشین های ظرفشویی این برند است. این کمپین از 10 اکتبر تا 25 نوامبر برای معرفی محصول ماشین ظرفشویی پاکشوما و معرفی برند پاکشوما به مشتریان برگزار شد. دپارتمان برند و ارتباطات پاکشوما در مطالبی که در خصوص این کمپین در اختیار DM Board قرار داده اند اشاره کرده است که این برند در این کمپین سعی کرده پیامی جالب و آشنا را منتقل کند تا وجهه برند پاکشوما را در نزد مردمی که کمتر با آن ها آشنا هستند ارتقا دهد. او برای ارتباط مستقیم در تماس بوده است.

پاکشوما با انتخاب این تگ لاین قصد دارد بر ارزش محصول اصلی سری ماشین ظرفشویی پاکشوما Eternal تمرکز کند. به گفته این برند پیام کمپین پاکشوما به مخاطبان نشان دادن قدرت شستشو بدون آسیب رساندن به ظروف در طولانی مدت و حفظ درخشندگی و کیفیت ظروف است.

پاکشوما از سینما برای تبلیغ برند و معرفی ماشین ظرفشویی همیشگی سری 1 خود استفاده کرد

65 درصد از بودجه کمپین در بخش محیط زیست هزینه شد

پاکشوما در این کمپین از 50 سازه در تهران و در مجموع 110 بیلبورد در 13 استان بزرگ کشور در بخش زیست محیطی کمپین استفاده کرد و در بخش دیجیتال از پلتفرم های VOD از سه پلت فرم فیلمو، فیلم نت و نماوا استفاده شد. کمپین همچنین در بخش آنلاین از سه رسانه ثابت بنر، بیلبورد دیجیتال و پریول برای نمایش محتوای کمپین خود استفاده می کند. این برند همچنین اشاره کرد که رسانه POSM نیز در بازاریابی نقطه فروش کمپین راه اندازی ماشین ظرفشویی سری ابدی پاکشوما نقش داشته است.

از جمله کانال های آنلاین کمپین می توان به شبکه های اجتماعی، سایت های خبری و گزارش ها اشاره کرد. در بخش آفلاین، این کانال ها محیط، تلویزیون و BTL هستند. بیشتر بودجه پاکشوما برای این کمپین 65 درصد صرف بخش محیط زیست شد. 25 درصد از بودجه به تبلیغات VOD و 10 درصد از بودجه به تبلیغات آنلاین و POSM (تبلیغات نقطه فروش) اختصاص یافت.

پاکشوما از سینما برای تبلیغ این برند و معرفی ماشین ظرفشویی 2 سری همیشگی خود استفاده کرد

VOD ها پیشرو در این زمینه بودند

به نظر می رسد بیلبوردهای تبلیغاتی VOD و دیجیتال نسبت به سایر رسانه ها عملکرد و کیفیت بهتری برای پاکشوما دارند. اما به گفته این برند، ارزیابی و سنجش اثربخشی هنوز به صورت مستند انجام نشده و نمی توان با قطعیت اظهار نظر کرد. اما طبق اطلاعاتی که پاکشوما به DM Board داده است، در این کمپین بیش از 45 میلیون ریچ در پلتفرم های Viewing at Home (VOD) دریافت شده است. حجم توزیع تبلیغات در نقاط فروش (POSM) کمپین در بیش از 100 نقطه فروش لوازم خانگی مانند فروشگاه های برند، فروشگاه های چند برند و فروشگاه های زنجیره ای در سراسر کشور می باشد. حدود 7 میلیون برداشت (بیش از 15 ثانیه) و 5 هزار کلیک در وب و بیلبورد دیجیتال دریافت شد. علاوه بر این، این کمپین با یک بنر ثابت 200 میلیون بار در فضای وب فارسی دریافت کرد. 4000 کلیک نیز از صفحه فرود کمپین (محصول ظرفشویی پاکشوما ETERNAL) انجام شد.

در نهایت اجرای این کمپین در بسترهای سینمای خانگی با توجه به اینکه تعداد مخاطبان آشنا با دنیای فیلم و سینما بیشتر است و می توانند ارتباط بهتری با شعار کمپین برقرار کنند موفقیت بیشتری به نظر می رسد.

لازم به ذکر است شرکت پاکشوما یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران است که با چندین دهه فعالیت در بازارهای داخلی و منطقه ای حضور دارد. این شرکت تولید کننده محصولاتی مانند ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر، جاروبرقی و کولر می باشد.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا