8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardجوابیه فیلیمیوم: فیلیمیوم ترکیب فیلم و پریمیوم است ربطی به فیلیمو ندارد دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: 2 دقایق

ساعاتی پیش این فیلم اکران شد بیانیه وی نسبت به شباهت نام پلتفرم «فیلمیوم» با «فیلیمو» هشدار داد و از سوء استفاده کاربران ابراز تاسف کرد. در واکنش به هشدار فیلمو مبنی بر شباهت نام این دو پلتفرم، فیلمیوم پاسخی را منتشر کرد و اعلام کرد که انتخاب نام فیلمو ترکیبی از فیلم و پریمیوم بوده و ربطی به فیلمو ندارد.

در متن پاسخ Filmyum آمده است: «با توجه به رویکرد غیرقانونی Filmyum در ایجاد فضای رسانه ای جعلی علیه برند Filmyum، این برند این حق را برای خود محفوظ می دارد که در فضای ایجاد شده توسط Filmyum پاسخگو باشد.

وی در این پاسخ در توضیح عملکرد فیلیمیوم نوشت: «نکات زیر در مورد گستره و عملکرد فیلیمیوم قابل ذکر است:

Filmium یک رسانه مستقل است و برخلاف هر پلتفرم دیگری در بازار، محتوا، قیمت و تبلیغات منحصر به فرد خود را دارد.

فیلیمیوم از روز اول شروع به کار با اخذ کلیه مجوزهای لازم به ارائه خدمات می پردازد. برند فیلمیوم از ترکیب فیلم و پریمیوم به معنای محتوای با کیفیت و غنی ایجاد شده و از نظر نام گذاری ارتباطی به پلتفرم های دیگر ندارد.

در بخشی دیگر از این پاسخ آمده است: «به دلیل قیمت بالای سایر پلتفرم ها، فیلمیوم بسته های اقتصادی و تخفیف های ویژه ای را ارائه کرده است که توجه کاربران را به خود جلب کرده است. تمرکز فیلمیوم بر ارائه محتوای با کیفیت بر اساس نیاز مشتری در بازار رقابتی ایران است. فرآیند خرید اشتراک در Filmium شفاف است و از همان لحظه اول روی مزیت رقابتی خود یعنی ارائه بسته محتوای ارزان قیمت شرط بندی می کند. علاوه بر این، فیلیمیوم از هرگونه شفاف سازی مشتری استقبال می کند و مشتریان را بر اساس دانش کامل به عنوان معیار اقدام انتخاب می کند. کارشناسان پشتیبانی فیلیمیوم همیشه به شبهات پاسخ می دهند و خدمات کامل سیستم را تضمین می کنند. در نهایت پیشنهاد می شود فیلمو به جای تخریب رقبا از این طریق، روی محتوا و سرویس تبلیغاتی خود تمرکز کند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا