دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardدومین سری از برندگان Canes Liones معرفی شدند دیام برد
[ad_1]
زمان مطالعه: 3 دقایق
جشنواره بینالمللی خلاقیت شیرهای کن برندگان بخش دوم جوایز خود را اعلام کرد.
دیروز دومین روز جشنواره شیرهای کن بود.شیرهای کن) در کن، فرانسه برگزار شد و مجموعه دوم برندگان هفته معرفی شدند. این برندگان در دسته های سرگرمی، سرگرمی برای بازی، سرگرمی برای موسیقی، طراحی و دیجیتال و مهارت بودند.
واتس اپ جایزه سرگرمی را برای بیان داستان الهام بخش تیم ملی فوتبال دختران افغانستان دریافت کرد
در بخش سرگرمی، جایزه بزرگ به کمپین واتس اپ “We Are Ienda” توسط Creative X، Palo Alto و Modern Arts، لس آنجلس، ایالات متحده تعلق گرفت. مستند این کمپین داستان الهامبخش و تکاندهنده تیم ملی فوتبال دختران افغانستان را روایت میکند که از یک سرویس پیامرسانی رمزگذاریشده برای کمک به آنها برای فرار از کشور پس از تسلط طالبان در سال 2021 استفاده میکند.
بازی Xbox جایزه بزرگ بازی را دریافت کرد
در بخش سرگرمی های بازی، جایزه بزرگ به کمپین «تکتیکی روزانه» برای سرویس Xbox Game Pass از McCann لندن، انگلستان تعلق گرفت. این برند با انتشار آگهی استخدام یک تاکتیک دان حرفه ای در یک باشگاه معتبر فوتبال انگلیس که فقط از طریق بازی تازه منتشر شده Football Manager 2024 قابل ثبت است، توجهات را به خود جلب کرد. این کمپین با ساخت مستندی همراهی شد تا جذب دانش دیجیتال خود را به دنیای واقعی فوتبال
Diageo برنده جایزه بزرگ موسیقی برای کمپین “اشتباه در 88” شد.
در بخش سرگرمی های موسیقی، جایزه برتر به کمپین «Errata at 88» دیاژو، جانی واکر، که می خواست اشتباه تاریخی را اصلاح کند و به مادر فراموش شده موسیقی بوسانوا در برزیل احترام بگذارد، تعلق گرفت. آنها این کار را با گفتن داستان آلاید کاستا و بازگرداندن او به صحنه کارنگی هال پس از شش دهه انجام دادند.
Ciman Pro جایزه طراحی بزرگ را برای کمپین «راههای پیادهروی منظره» دریافت کرد.
در بخش طراحی، جایزه بزرگ به کمپین “پیاده روهای زیبا” برای برند سیمان پرو تعلق گرفت. این برند با ایجاد سیستم جدیدی که به افراد کم بینا کمک می کند تا در مناطق شهری حرکت کنند، سیستم کفپوش لمسی بین المللی خود را تجدید کرده است. این سیستم کدهای جدیدی تولید می کند که افراد را به مکان های دیدنی مانند بانک ها یا رستوران ها هدایت می کند.
Spotify جایزه بزرگ در بخش دیجیتال و مهارت را به خانه برد
در بخش فن آوری و مهارت های دیجیتال، جایزه بزرگ به کمپین «بازدید گسترده» اسپاتیفای تعلق گرفت. کمپین B2B پلت فرم استریم موسیقی دارای یک موزیک ویدیوی چهار دقیقه ای طولانی است که به طور کامل در Microsoft Excel Cells ایجاد شده است.
هر ساله، حدود سه هفته پس از پایان جشنواره پرهیاهوی فیلم کن، بزرگترین جشنواره تبلیغات، بازاریابی و خلاقیت جهان به نام جشنواره بین المللی خلاقیت شیرهای کن در شهر زیبای کن فرانسه برگزار می شود. این جشنواره که از 17 تا 21 ژوئن در همان مکان مشهور جشنواره فیلم کن برگزار می شود، از دهه 1950 به محلی برای تجلیل از خلاقیت و نوآوری در تبلیغات و بازاریابی تبدیل شده است.
[ad_2]