دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardرویداد «مسیر اوج» سرمایکس برگزار شد/ بزرگترین اتک تاریخ ایران در سال ۹۹ به سرمایکس بود دیام برد
[ad_1]
زمان مطالعه: 4 دقایق
رویداد «مسیر اوج» صرافی سرمکس در روز یکشنبه 3 جولای با حضور اعضای رسانههای اقتصادی و ارزهای دیجیتال در استودیو Vcast برگزار شد.
در این مراسم مدیران سرمکس از سفر 7 ساله این صرافی خبر دادند و از سرویس “چسبیدن” رونمایی کردند و قول دادند که یکی دیگر از سرویس های سرمکس که کاربران مدت ها منتظر آن بودند در حاشیه نمایشگاه الکامپ رونمایی شود. . در پایان رویداد پیک پت، قرعه کشی کمپین جزیره ای پر از جوایز برگزار و برندگان کمک هزینه سفر 150 میلیون تومانی به پاریس و واحد 207 معرفی شدند.
در بخشی از این رویداد، مدیر ارشد بازاریابی Cermax قول داد که یکی دیگر از خدمات این صرافی ارزهای دیجیتال هفته آینده در نمایشگاه الکامپ ارائه شود.
چهار اصل مهم در سرمیکس
حسن کلیچانی مدیر ارشد بازاریابی Cermax به عنوان تنها سخنران این رویداد ضمن برشمردن اصول اصلی کسب و کار Cermax گفت: از سال 1996 که سرمکس (نام سابق ارزجو) شروع به فعالیت کرد، به دنبال یک رویا بود. . رویای ایجاد یک راه حل سرمایه گذاری به طوری که کاربران بتوانند از روش های مختلفی برای کسب درآمد از پس انداز خود استفاده کنند.
به گفته قالیچ خانی، با توجه به نیاز کاربران، 4 اصل شفافیت، نوآوری، مشتری مداری و امنیت در کنار هم قرار گرفتند تا ارزش های سرمیکس را شکل دهند. کلیخانی به موضوع امنیت اشاره کرد و گفت: تلاش و افتخار ما در این سال ها این است که سرمیکس بالاترین سطح امنیت را دارد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود نوآوری را اصل سوم سرمکس معرفی کرد و گفت: تا پاییز 1402 خدمات فرابورس ارائه می کردیم اما از مهر 1402 بستر معاملاتی را نیز ایجاد کردیم که به نوعی حرفه ای است. بازار تجارت برای افرادی که تجارت می کنند. آنها بیشتر و حرفه ای تر در بازار کار می کنند.”
به گفته مدیر ارشد بازاریابی Cermix، سرویس “staking” که راهی برای پس انداز و قفل کردن ارزهای مختلف و کسب سود است، از چند هفته پیش برای بهره مندی از نوآوری و ارائه خدمات بیشتر در دسترس کاربران قرار گرفت. -خدمات خرما در این بازار به گفته قلیچ خانی، این سرویس در سرمیکس با توجه به نیاز کاربران و بر اساس محبوب ترین ارزها ایجاد شده است. با استفاده از این سرویس، کاربران بازار ارز دیجیتال می توانند با تغییر ارزش سبد ارزی خود درآمد کسب کنند.
مشتری مداری نیز چهارمین اصل مورد اشاره قالیچ خانی بود و گفت: اگر صرافی ارز دیجیتال مشتری محور نباشد و راهکارهای آن بر اساس نیاز مشتری شکل نگیرد، نمی تواند ایجاد کند. اگر اینجا هستیم و از رسیدن به قله صحبت می کنیم به این دلیل است که به این 4 اصل وفادار بوده ایم و سعی کرده ایم جلوه کامل آن باشیم و در همه فعالیت هایمان جاری و ساری است.
بخشی دیگر از سخنان قالیچ خانی به ماموریت سرمکس برای اطلاع رسانی به جامعه فعالان ارزهای دیجیتال اختصاص داشت که در آن وی گفت: کمپین های متعددی را تشکیل داده ایم که هدف آن نه تنها جذب کاربران و افزایش تعداد تراکنش ها، بلکه بهبود نیز بوده است. اطلاعات فنی.” “
وی همچنین درباره برنامه های تیم بازاریابی برای افزایش آگاهی توضیح داد. پشتیبانی از دوره های آموزشی، انتشار کتاب و همچنین تهیه ویژه برنامه های آموزشی از دیگر برنامه های تیم بازاریابی در سرمیکس برای این منظور.
مهمترین مسئولیت اجتماعی ما آگاهی است
از مدیران Cermax در مورد مسئولیت اجتماعی سوال شد مدیر ارشد بازاریابی در این زمینه وی گفت: مهمترین مسئولیت اجتماعی آموزش و افزایش آگاهی در مورد بازار ارز دیجیتال است. تاکنون رویدادهای مختلفی برگزار کرده ایم که جنبه تبلیغاتی ندارد، اما با هدف توضیحی و آموزشی برگزار می شود. کلیچانی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع حمایت از خیریه نیز اشاره کرد و گفت: کارمزد برخی معاملات نیز به حساب خیریه واریز می شود.
امنیت سرمکس تضمین شده است
احسان ملابی در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای مراقبت از داده ها و امنیت انجام شده است، گفت: «در ابتدا تیم سرمیکس متشکل از افراد فنی و برنامه نویس بود. از نظر امنیت نیز سعی شده است که تمامی استانداردهای موجود را رعایت کنیم. برخی از پرونده ها به دلیل مسائل امنیتی قابل افشا نیست.»
موسس و مدیر عامل سرمکس در بخشی دیگر از سخنان خود به بزرگترین حمله تاریخ ارز دیجیتال اشاره کرد و گفت: در آستانه هفتمین سال فعالیت صرافی سرمکس هیچ مشکل امنیتی برای کاربران و کاربران وجود ندارد. قبلا وجود نداشت بزرگترین حمله تاریخ ایران را در سال 2099 به سرمکس شاهد بودیم که به حمله زامبی معروف شد و حتی در آن زمان نیز هیچ اطلاعات مهمی از کاربران به دست مهاجمان نیفتاد و منتشر نشد.
بازی های تلگرام باید پذیرفته شود
قلیچ خانی در پاسخ به این سوال که رویکرد سرمیکس به بازی های تلگرامی چیست؟ البته مزیت هایی هم دارند و آن آشنایی مردم با حوزه ارزهای دیجیتال است. رویکرد ما این است که بتوانیم علاوه بر فعالیت های بازاریابی، محتوای مناسبی برای این نوع بازی ها ایجاد کنیم تا با اطلاع رسانی به مردم، تصمیم گیری را تسهیل کنیم.»
مدیر ارشد بازاریابی Cermix در ادامه به رویداد “Pizzady” اشاره کرد و گفت: “به مناسبت روز پیتزا، یک بازی تلگرامی ایجاد کردیم که در نهایت لمس هر فرد به امتیاز و پاداش تبدیل می شود.” به محض اینکه ارزهای تلگرام در صرافی های بزرگ جهان قرار گرفتند.
وی در پاسخ به این سوال که آینده سرمکس را چگونه پیش بینی می کنید؟ وی گفت: ما اولین صرافی ارزهای دیجیتال در کشور بودیم و از نظر حجم و تعداد تراکنش جزو 5 صرافی برتر هستیم. ما قصد داریم جزو سه صرافی برتر کشور باشیم.»
[ad_2]