دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardپول نو از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد دیام برد
[ad_1]
زمان مطالعه: 3 دقایق
صرافی جدیدی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می کند، لوگوی خود را با شعار «نقطه سرخط» با بیش از 600 هزار کاربر تغییر داد.
به گزارش روابط عمومی صرافی نیو مانی، این صرافی که از سال 2019 با بیش از 600 هزار کاربر وارد بازار ارزهای دیجیتال شده است، با تاکید بر ارزش های گذشته و تسهیل ایمن، سریع و آسان، پروژه را تغییر نام داد. تجربه کاربری با عنوان «نقطه او سرهات را ساخت زیرا معتقد است که نقطه پایان همه چیز قبل از آن و آغاز یک حرف جدید است.
روابط عمومی این مجموعه درباره انتخاب شعار جدید خود گفت: این تحول از نقطه به خط و تغییر برند پول جدیداین تصویری است از چگونگی تبدیل پول جدید از ساده ترین ایده ها به پیچیده ترین استراتژی ها. Aurora با جلوه های رنگی خیره کننده خود در قلب این تغییرات قرار دارد و به عنوان یکی از نکات کلیدی عنصر بصری این برند، داستان پول جدید را روایت می کند. نقطه پایان نیست، فرصتی برای شروعی جدید است و خط با گسترش و حرکت نقطه شکل می گیرد. از این خط است که دنیای جدیدی خلق می شود. جذاب، جادویی و بی پایان مانند دنیای ارزهای دیجیتال.
هویت جدید پول جدید
تیم بازاریابی این صرافی با اشاره به اینکه هویت بصری جدید این صرافی جلوهای از تغییرات رو به رشد است، خاطرنشان کرد: پول جدید از 600 هزار کاربر عبور کرد، مردم نسبت به ارزهای رمزنگاریشده بیشتر آشنا شدند و دامنه مخاطبان گسترش یافت، نیاز به احساس احساس شد. یک تغییر بزرگ و تغییر نام تجاری در پول جدید اتفاق افتاد.
کهن الگوهای قهرمان، شعبده باز و خالق در فرهنگ برند پول جدید نهادینه شده اند و هر کدام نقش مهمی در شکل دادن به تصویر جدید آن برند دارند. این شخصیت ها نشان دهنده قدرت، جادو و خلاقیت هستند و به پول های جدید کمک می کنند تا با ایده های جدید مسیر نوآوری و پیشرفت را طی کنند.
تغییرات جدید در لوگوی پول با الهام از اثر پروانه
تیم بازاریابی درباره مفهوم طراحی لوگوی جدید و دلیل این تغییر گفت: لوگوی قبلی نیو مانی با رنگ های سبز و بنفش و شکل پروانه ای خود، جلوه پروانه ای را تداعی می کرد. اگر با مفهوم این اثر آشنا باشید، می دانید که همه چیز با یک حرکت کوچک شروع می شود و نتایج و اثرات آن حرکت کوچک به شکل دومینو ادامه می یابد. این حرکت کوچک آغاز یک تحول بزرگ است. بیت کوین نیز در ابتدا ناشناخته و ناکارآمد بود، اما موجی که ایجاد کرد و بال کوچکی که به آن زد، دنیا را تحت تاثیر قرار داد و طوفانی بزرگ به وجود آورد. یک پروانه پول جدید نماد این اثر است. در لوگوی جدید، پروانه حفظ شده است، اما اثر سیاست جدید و ظاهر جدید پول جدید بر روی آن ظاهر شده است. پول جدید اکنون با هویت جدید خود وارد دنیای زیبا و جادویی ارزهای دیجیتال شده است. دنیایی که در عین اسرارآمیز بودن، قابل تشخیص و سکونت است. این برند با گذر از دنیای قدیم پا به دنیای جدیدی گذاشت.»
شکاف بین بازار مالی سنتی و مدرن و توسعه آن
تیم بازاریابی این مجموعه درباره تغییر هویت بصری این برند پس از سه سال میگوید: «سه سال پیش، هویت بصری پول جدید بر این اساس بود که کریپتو در مقایسه با دنیای قدیم دنیای جدیدی است. بازار مالی . اسکناسها، طلا و بانکها، اگرچه هنوز مورد استفاده قرار میگیرند، متعلق به دنیای قبل از رمزنگاری هستند و با معرفی بیتکوین و بلاک چین، امور مالی در حال تغییر است. هویت بصری قبلی این برند شامل استفاده از عناصر بصری مربوط به گذشته، نقاشی های قدیمی، مینیاتورهای ایرانی و فضاهایی از این دست بود که نشان دهنده وجود امور مالی سنتی بود. علاوه بر این، تصاویر رمزنگاری مانند لوگوهای رمزنگاری و فضاهای مدرن، شکاف موجود بین این دو جهان را نشان میداد.
[ad_2]