8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboard۵۵ درصد از مشتریان دبی‌بلیط خانم و ۴۵ درصد آقا هستند دی‌ام برد

[ad_1]

پلتفرم دبی تیکت در گزارش خود عنوان می کند که این مجموعه از ابتدای پاییز 1402 با هدف تبدیل شدن به یکی از کامل ترین مراجع فروش بلیط و خدمات مرتبط با سرگرمی در امارات با تمرکز بر شهر دبی آغاز به کار کرده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی این پلتفرم در فروردین 1403، موفق شد 250 هزار بازدید در سایت و شبکه های اجتماعی داشته باشد و به دلیل سیستم کار و ارتباط با مشتریان در شبکه های اجتماعی، منجر به حضور در شبکه های اجتماعی نیز شد. از جمله کانال های اصلی فروش بلیط دبی به حساب می آید

در گزارش عملکرد بلیط دبی در نوروز 1403 می خوانیم: «این پلت فرم خدمات متنوعی را متناسب با ترجیحات مختلف مسافران ارائه می دهد، مانند پیشخوان بلیط برای سرگرمی ها و رویدادها در دبی و امارات. این خدمات از شهربازی تا تجربیات فرهنگی را شامل می شود. از جمله ویژگی های متمایز خدمات این پلتفرم دیجیتال می توان به تخفیف های آن اشاره کرد. بنابراین در نوروز 1403 قیمت بلیط های مختلف دبی تیکتز 15 درصد ارزان تر از قیمت کانترهای تفریحی در امارات بود.

صرفه جویی در هزینه برای مسافران با سبک بلیط دبی

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط دبی تیکت در گزارش خود می خوانیم: «قیمت گذاری این پلت فرم با 15 نوع قیمت گذاری مختلف، 5 میلیارد و 311 میلیون تومان در هزینه بلیت مسافران صرفه جویی کرده است. در ایام نوروز ترافیک سایت دبی تیکت افزایش یافت و آمار آن در فروردین 1403 به 250 هزار بازدید رسید، در حالی که مجموع آمار وب سایت و کانال های شبکه های اجتماعی در سال 1402 از مرز 3 میلیون و 500 هزار بازدید گذشت. همچنین در نوروز گذشته یکی از کاربران به صورت یکجا 72 بلیط برای خود و همراهانش خرید که در بین پلتفرم های ارائه کننده بلیط های تفریحی در امارات و شهر دبی بی نظیر است.

تیم بازاریابی این مجموعه برخی از دلایل اصلی افزایش کاربران این پلتفرم را به شرح زیر بیان می کند:

  • استراتژی های هوشمند و تمرکز بر نیازهای مشتریان نهایی و جذب حداکثری آنها
  • بهینه سازی موثر برای موتورهای جستجو (SEO)
  • اجرای کمپین های تبلیغاتی هدفمند در شبکه های اجتماعی
  • بهبود مستمر تجربه کاربر (UX)

گزارش عملکرد بلیط نوروزی دبی 1403; بیش از 7000 بلیط متعلق به بازدید از موزه آینده دبی در نوروز 1 بود

55 درصد از مشتریان بلیط در دبی زن و 45 درصد مرد هستند

تجزیه و تحلیل ساختار جمعیتی گروه های مشتری نشان داد که این پلتفرم دارای مخاطبان متنوعی است. در واقع 55 درصد از خریداران خدمات را زنان و 45 درصد را مردان تشکیل می دهند. مسافران به طور متوسط ​​4.8 روز قبل از تاریخ تفریح ​​بلیط خود را رزرو کرده اند و 68 درصد از مسافران نیز قبل از سفر به امارات و مقصد خود، بلیط های تفریحی و رویدادهای دبی را خریداری کرده اند.

طبق آمار، پرفروش‌ترین بلیت‌های نوروزی از سال 1403 با بیش از 7000 بلیت متعلق به بازدید از موزه آینده دبی است و طبق نظرسنجی مشتریان، بیشترین رضایت مسافران از خدمات پارک آبی آتلانتیس بوده است. امتیاز 4.8 و سافاری دبی امتیاز 4.6

گزارش عملکرد بلیط نوروزی دبی 1403; بیش از 7000 بلیط متعلق به بازدید از موزه آینده دبی در نوروز 2 بود.

مقاصد محبوب دبی طبق آمار فروش بلیط نوروز 1403

نمای کلی عملکرد این پلت فرم در نوروز 1403 حجم تقاضا و ترجیحات مسافران و عملکرد خدمات بلیط دبی را نشان می دهد. اطلاعات مربوط به پرفروش ترین بلیت های بعد از موزه آینده به ترتیب به شرح زیر است:

گزارش عملکرد بلیط نوروزی دبی 1403; بیش از 7000 بلیت متعلق به بازدید از موزه آینده دبی در نوروز 3 بود.

پارک آبی آتلانتیس

این جاذبه دبی با فروش ۳۵۸۲ بلیت در نوروز ۱۴۰۳ یکی از مقاصد محبوب این روزهای ایرانیان است.

برج خلیفه

این برج به عنوان بلندترین ساختمان جهان، همچنان نقطه عطفی در دبی برای گردشگران است. در نوروز 1403، دبی 3044 بلیط برای این آسمان خراش خاص فروخت.

تور سافاری دبی

این تفریح ​​با فروش 2438 بلیت در بین انتخاب های برتر مسافران قرار دارد. این تور به مسافران تجربه کاملی از حیات وحش متنوع و زیبایی های طبیعی دبی را ارائه می دهد.

دهکده جهانی

در این گزارش می خوانیم که این پلتفرم توانسته 1620 بازدیدکننده را به این جاذبه گردشگری جذب کند. این پارک چند فرهنگی دارای ترکیبی از نمایشگاه های فرهنگی و غذای بین المللی و اجرای زنده با غرفه های کشورهای مختلف است.

کشتی نیلوفر آبی

1525 بلیط برای استفاده از سفر دریایی خریداری شده است، زیرا دبی تیکتز می گوید تجربه ناهار خوری لوکس سفر دریایی برای بسیاری جذاب است.

گزارش عملکرد بلیط نوروزی دبی 1403; بیش از 7000 بلیط متعلق به بازدید از موزه آینده دبی در 4 نوروز بود

پلت فرم فروش بلیط دبی و خدمات وب سایت

دبی تیکت با اشاره به رابط کاربر پسند این پلتفرم و فرآیندهای رزرو کارآمد آن، خدمات دبی بلیط را در گزارش خود اینگونه تشریح کرد: «آنها برنامه ریزی سفر و خرید بلیط معتبر را برای مسافران تسهیل می کنند. این پلتفرم با تدارک تخفیف های ویژه و پشتیبانی 24 ساعته و ارائه خدمات برنامه ریزی سفر شخصی و همچنین با ارائه گزینه های مختلف سرگرمی به مشتریان خدمات ارائه می دهد.

همچنین در گزارشی با تمرکز بر پایداری و گردشگری مسئولانه به عنوان بخشی از تعهد دبی تیکت می خوانیم: «به عنوان بخشی از تعهد دبی تیکت به گردشگری پایدار و مسئولانه، این پلتفرم به طور فعال روی پروژه هایی کار می کند که شیوه های دوستدار محیط زیست را ترویج می کنند. بنابراین، این سیستم با انتخاب گزینه های پایدار مسافران را تشویق می کند تا در فعالیت هایی که تأثیر مثبتی بر محیط زیست و فرهنگ محلی دارند، شرکت کنند. هدف این مجموعه با ترویج گردشگری مسئولانه کمک به حفظ میراث طبیعی و فرهنگی برای نسل های آینده است.

چشم انداز آینده بلیط دبی؛ اولین انتخاب باشید

دبی تیکت در گزارش افق آینده خود بر ایجاد ارزش پایدار و ایجاد تجربه های فراموش نشدنی برای مسافران تاکید می کند و می گوید: هدف این گروه گسترش خدمات فعلی و کشف بازارهای جدید و بهبود مستمر عملیات فراتر از انتظار مشتری است. در تمام تلاش‌های دبی تیکت، وفاداری به ارزش‌های معتبر و نوآوری برای تعالی در صنعت سفر در مرکز توجه قرار دارد. هدف این پلتفرم گسترش دامنه خدمات خود به سایر شهرهای توریستی منطقه است. این امر با افزایش تنوع گزینه های سرگرمی و بهبود تجربه کاربری و استفاده از فناوری های جدید مانند هوش مصنوعی و تحلیل داده ها امکان پذیر خواهد بود.

همچنین در ادامه گزارش این مجموعه در مورد چشم انداز و اهداف خود عنوان می کند که دبی تیکت قصد دارد به مرجع اصلی خرید آنلاین بلیط در خاورمیانه تبدیل شود.

در صورت تمایل می توانید گزارش کامل را از اینجا بخوانش.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا